ARTIFEX

Artifex werkt voor organisaties, instellingen en overheden om de mensen uit hun doelgroep in beweging te zetten. Dat doen we door een programma te ontwikkelen, een event te organiseren of een culturele campagne op te zetten. De mogelijkheden zijn net zo omvangrijk als ons creatieve brein toelaat, van een live beleving tot online of hybride.

Laat creatieve kunstenaars, artiesten en creatieven je doelgroep in beweging brengen

We creëren, organiseren, communiceren, faciliteren en leggen vast. Van a tot z. Denk bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van een event rondom een boekpresentatie, een talkshow en radioprogramma voor jouw brancheorganisatie of een publiek toegankelijk evenement als een light-festival in je stad. Op een creatieve manier je doelgroep informeren en activeren hoort ook bij ons portfolio. Onze kracht zit hem vooral in het zichtbaar maken van je event of programma met een uitgekiende mix van online en offline communicatiemiddelen. 

We werken aan besloten concepten voor bedrijven en hebben ervaring met grote projecten in het publieke domein voor bijvoorbeeld een overheidsinstelling, provincie of regio.

Artifex was zeven jaar lang verantwoordelijk voor de dagelijkse exploitatie en culturele programmering van Paleis Soestdijk, een opdracht waarmee in het cultureel ondernemerschap dat we toonden alle expertises van Artifex samenkwamen.

Cultureel erfgoed

Raymond Borsboom

Raymond Borsboom

Directeur

Raymond is een ondernemer in hart en nieren. Zijn eventmarketingbureau Ois4 stond aan de wieg van de professionalisering van de Nederlandse evenementensector en hij is één van de drie founding fathers van het wereldberoemde Amsterdam Light Festival. In 2006 nam hij Artifex over, dat sinds 2019 zijn volle aandacht heeft.